Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

De NPO app

Download

Xperience

Xperience

3 aug 2010 19:00

• NCRV • 25 min

Deze aflevering staat volledig in het teken van schoenen. De studenten die de strijd met elkaar aangaan zijn Ruben, Eefje en Joost.

Deze aflevering staat volledig in het teken van schoenen. Floris van Bommel is creatief directeur van een bekend schoenenmerk en bedenkt de marketingcampagnes voor zijn merk zelf. De studenten die de strijd met elkaar aangaan zijn Ruben, Eefje en Joost. Zij volgen een grafische MBO-opleiding: ze bedenken marketingconcepten en voeren deze ook uit. De winnaar gaat samen met Van Bommel werken aan een advertentie voor in het blad Revu. Van Bommel test de studenten door middel van drie opdrachten: ze moeten een zool ontwerpen, hun naam aan een product verbinden en een 'viral' (een bepaald soort internetcampagne) voor hun product maken. Floris van Bommel krijgt het moeilijk als hij moet kiezen.

Xperience >