Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

De NPO app

Download

MO Doc

My hijab, my business

13 dec 2015 15:30

• Moslim Omroep • 24 min

Populairder dan popsterren, geraffineerder dan topmodellen en invloedrijker dan glossy’s: vloggers zijn de supersterren van de nieuwe generatie. YouTube en Instagram zijn hun domein en creativiteit hun kapitaal. MO Doc maakte samen met drie populaire beautyvloggers de documentaire My Hijab, My Business. Hun YouTube-kanalen en Instagram-accounts lijken simpele hobby’s van jonge modepopjes, maar in werkelijkheid schuilt er een grote commerciële organisatie achter, die van vlogging een miljoenen-business maakt.

Populairder dan popsterren, geraffineerder dan topmodellen en invloedrijker dan glossy’s: vloggers zijn de supersterren van de nieuwe generatie. YouTube en Instagram zijn hun domein en creativiteit hun kapitaal. MO Doc maakte samen met drie populaire beautyvloggers de documentaire My Hijab, My Business. Hun YouTube-kanalen en Instagram-accounts lijken simpele hobby’s van jonge modepopjes, maar in werkelijkheid schuilt er een grote commerciële organisatie achter, die van vlogging een miljoenen-business maakt.

MO Doc >