Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

De NPO app

Download

Meldpunt!

Meldpanel

15 mrt 2012 19:20

MAX • 30 min

De meest uiteenlopende consumentenproblemen. Van garantieproblemen tot oplichtingspraktijken. Van misstanden in verpleeghuizen tot verlammende bureaucratie bij de overheid.

Onder andere aandacht voor telefoons van HTC die uit zichzelf honderden oude sms'jes opnieuw versturen. Wie zal dat betalen? Daarnaast het verhaal van een echtpaar waarvan de fietsen tijdens hun vakantie van de bagagedrager af werden gestolen. Ondanks dat de fietsen op slot stonden, werd de diefstal vanuit de reisverzekering niet vergoed. Daarnaast aandacht voor een fikse boete voor twee oude onverzekerde bromfietsen die in de schuur stonden én voor de Hotelgoldcard en Hotelgroup Passport. Een aantal weken geleden besteedden we uitgebreid aandacht aan deze dubieuze hotelkortingskaarten. Hoe staan de zaken er nu voor? In Meldpunt! veel gedupeerde consumenten, opmerkelijke reacties en oplossingen van bedrijven. We praten hierover met Barbara den Uyl van De Consumentenbond. Presentatie: Elles de Bruin

Meldpunt! >