Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

De NPO app

Download

Groeten van MAX

Ongevraagde hotel kortingskaarten

10 jun 2013 20:34

MAX • 45 min

Sybrand Niessen en een team van deskundigen behandelen wederom klachten van gedupeerde reizigers en wordt er alles gedaan om tot een oplossing te komen.

Drie jaar geleden nam Groeten van MAX het bedrijf Hotel Group onder de loep. Dit is niet zonder gevolgen gebleven, Hotel Group kreeg een boete van 105.000 euro. Tien dagen na deze mededeling is er een vergelijkbaar bedrijf onder een andere naam opgericht; Zjubi. Zij hebben het klantenbestand overgenomen en talloze mensen hebben sindsdien ongevraagd een contract met Zjubi. De familie Breederland reisde vorige zomer met hun camper naar Spanje, maar het zat ze niet mee. Al na 350 kilometer kwam de camper stil te staan. Pas nadat het gezin vier dagen op het terrein van een garage had gebivakkeerd, kwam er een vervangende camper. Karima Daoudi gaat in het najaar van 2012 met haar drie kinderen op vakantie naar Egypte. Het hotel geeft haar een kamer met maar twee bedden. Karima slaapt 4 nachten op een stoel, en probeert dag na dag extra bedden te krijgen. Er wordt haar van alles beloofd, maar zonder resultaat. Verder is er de accommodatietest en brengen we met onze groepsreis naar Thüringen een bezoekje aan het Braadworstmuseum. Aan tafel zit Jeanine Janssen van MAX Ombudsman. Presentatie: Sybrand Niessen

Groeten van MAX >